9.

HEJ.
sitter med amanda nu mitt i natten och taggar bilder på facebook, mycket underhållande!
dålig uppdatering har jag, jag vet och jag ska bättra mig snart, lovar hihi.

i dag har jag umgåtts med amanda på stan, hittade en kofta för 49:- ja, ni läste rätt, hittade tuffa ringar också, träffade adam en liten stund och sen drog vi hem till mig då vi träffade lovisa och amanda salo så vi har suttit nere vid sjön och hos lovisa hela kvällen och myst!

i morgon ska vi sola och så hoppas vi på fest på kvällen, på lördag ska jag jobba i någon timme sen blir det fest på kvällen vid östra lugnet eller var det varrrrrr.

ha det bra, så hörs vi snart igen! PUSS

lovsi, amandis och jag förra sommaren då vi festade hos victor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0