4.

hej. ♥
jag kom nästan precis hem ifrån en toppen dag med amanda!
vi har haft så sjukt kul hela dagen, och så har vi träffat linda hjärtat.
jag och amanda kollade å new moon på bion, och den var faktiskt bra.
i morgon åker amanda i väg i fyra månader och det kommer att bli så sjukt tomt utan henne. jag vill skriva alla fina ord och förklara vilken underbar kompis jag har, men det finns inte tillräckligt med ord för att kunna förklara amanda, hon är så toppen så det skulle fel med en massa ord. jag älskar dig amanda.  

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag älskar dig bästis det vet du, och vi kommer klara detta! Det kommer gå snabbt och vi ses när jag kommer hem, du är världens bästa glöm aldrig det! (L)

2010-01-05 @ 10:49:57
URL: http://amandaulmestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0