1.

hej.
wow tiden går ganska så snabbt iallafall.
inledde året hyffsat dåligt med spya och att min bästakompis amanda åkte till australien i fyra månader.
men skolan tog igen det dåliga faktiskt med sofie, hanna linda och becca.
och jag skulle mer än gärna vilja puffa på tiden lite så att det blir vår med värme och sol och att min amanda kommer hem, men tyvärr så funkar inte det så jag får nöja mig med att ha det som jag har det. ♥

satt nyss med turism läxan, men slängde den ganska så snabbt i golvet för jag varken orkar eller kan någonting, tusan den som ska vara inne i morgon.
jag har ont i magen, fryser och är ruskigt trött.
har en stor saknad inom mig som bara skriker om att få träffa vissa. .

en bild idag också på courtney love.

Kommentarer
Postat av: ~ ♥ Ereeka ♥ ~

Svar; Okej :) Jag gör inte så mycket jag heller, tänkte försöka plugga lite, det kan behövas :P

2010-02-01 @ 21:12:09
URL: http://ereekapalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0