2.

HEJ! fick besök sent igår kväll av christoffer, vi tog en liten sovmorgon och sen så åkte vi in till stan, jag för att gå iskolan och han för att jobba! nu sitter jag i skolan och har inte allt för mycket att göra, så jag tänkte köra på någon fråge-grej, så som felizia gjort!

SENASTE
Personen du strulade med: c
Personen du kramade:  c
Personen du tänkte på: -
Personen som sov i din säng: c
Personen du skrev med på msn: erik, tror jag
Personen du var med:  amanda, linda och ståhl.
Djuret du köpte: en ful kanin, när jag va liten
Maten du åt: cheesburgare
Gången du spydde: minns inte

KOMPISAR:
En kompis du saknar: joana
En kompis du älskar riktigt mycket: amanda, lovisa och sofie ligger högst.
En kompis du glidit ifrån: olivia

RANDOM
Stänger du av mobilen när du sover? näe-e
Biter du på naglarna? nej
Har du någonting att dölja? har jag nog
Kan du baka bröd? näee-e
Vet du hur man frostar av en frys? hihi, näe

KÄRLEK/SEX
Har du en kille/tjej just nu? näee
Gillar du någon? neii
Vem?  -
Har du haft många förhållanden? noll
Vad har du på dig nu? jeans, tröja, jacka, halsduk.

VEM
Vem är i rummet med dig? några rån klassen
Vem fick du senast sms av? mamma
Vem tänker du på nu? -
Pratade du senast i telefon med? lo-lo-lovisa
Vems hus var du senast i? mitt egna
Vem önskar du var med dig nu? ingen, bara en massa lussebullar och varm choklad!
Vem i din skola går dig mest på nerverna? har nog ingen speciell så som jag orkar lägga energi på, just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0