14.

hej. ♥
satte mig precis utomhus på altanen och ska göra lite mat nu, sen sitta här hela kvällen, hiho.
skolan var helt okej och efter det så gick jag till stan en snabbis med linda och sofie, sen åkte jag hem och hann träffa frida på bussen, när jag hoppade av bussen så cyklade jag hem (SJU KM!!!!)

dagens bästa var ändå när josefin kom hem med ett brev från australien, alltså hade amanda skrivit till mig!
jag blev galet glad och skrattade mig igenom brevet! och amanda, jag saknar dig också så sjukt mycket, men snart ses vi igen och då ska vi ta igen alla galna saker som vi missat! jag älskar dig. ♥

hörs senare, puss.

Kommentarer
Postat av: liten fladdermus

hihi, snart snart snart ju :D

Gud vad jag längtar!

2010-04-15 @ 04:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0