14 september

HEJ!
så här har min dag stt ut hittills:
- försov mig, 50min
- fixade mig på 6min ( ta på mig, sminka mig, fixa håret, ta, borsta tänderna)
- skolan började vid åtta, vi lyssnade på en författare i en timme
- engelska
- inställd matte-så det blev donken med amanda ist.
- tjugo minuters svenska- författaren en timme till.
- slutade vi klockan två, lämnade tillbaka john bauers dator och tog en fika med pappa.
- amandis ska snart komma till mig och sova här i natt. ♥

här är dagens outfit.

linne- h&m
töja- h&m ( snyggare irl)
leggings - weekday ( sånna glänsiga)





Kommentarer
Postat av: O T H I L I A

Fina kläder!:)

har frgåestund på min blogg just nu släng gärna in en massa frågor. KRAM :)

2009-09-15 @ 14:13:45
URL: http://othilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0