4 juni

hej.
skola och prov i so, svårt prov, eller kanske mer åt hållet jobbigt prov.
i morgon är det den sista läxan, och läxan är att kunna gångentabellen, ( 3x7= 21)!

här är min vecka i ord:

måndag: skola- klippte mig.
tisdag: skola- va med lovisa på naisnails.
onsdag: skola- stan med oliwia. <:
torsdag: skola- ingenting.
fredag: skola- ?
lördag: jobba på maxi ( utklädd som claown och dela ut glass till barn) - vara med josefin, malin och amanda (?)
söndag: ?
( hoppas på fint väder till helgen :D )

vecka 24 inom skolan:
måndag:
tisdag:
onsdag:
torsdag: liseberg med alla nior <:
fredag: ledig pga liseberg <:

vecka 25:
måndag: fotboll i skolan, slutar vid elva om jag inte minns fel- avslutnings fest för alla nior på kvällen.
tisdag: bambambambam, SKOLAVSLUTNING, sista dagen som nia.


ganska så nice, och dubbeldubbel skönt att man bara tittar på fim på lektionerna :D
nu ska jag ut , puss!


Kommentarer
Postat av: Micaela

Sv: Tack! =D

2009-06-04 @ 21:03:52
URL: http://micaelaaas.blogg.se/
Postat av: Malin

sv; vad ska du göra i dag då? <33

2009-06-05 @ 15:31:43
URL: http://mhaiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0