25 juni

hej :) ♥
jag är hemma ifrån underbara stockholm nu,
shit vilka toppen dagar jag har haft med amanda.
vi har bott mitt i centrum hos hennes morbror i tre nätter och allt, precia allt har varit bra!
jag har shoppat mycket ( bilder kommer) men ändå så har jag pengar kvar, hur toppen är inte det?
vädret har varit prefekt, varmt och skönt, så vi va och badade i några timmar i går och blev solbrända, hur toppen är inte det ?
vi var på allsång på skansen, kom en kvart innan, fick toppen platser, såg kändisar, syntes i tv, hur toppen är inte det?
seriöst, jag har haft det toppen ( det har ni nog redan förstått, haha) !

i morgon sticker jag till hällevik med la´familia, mysmys!
nu ska jag packa lite och äta.
vi hörs, men bilder kommer inte förens nästa vecka, håll utkik! <:

Kommentarer
Postat av: moa- s

stockholm är alltid trevligt!!

:]

2009-06-25 @ 22:20:09
Postat av: josefine

va härligt :) jo det är kanon! ♥

2009-06-25 @ 22:25:40
URL: http://josefinegren.blogg.se/
Postat av: moa

sv; hihi (a) <3

2009-06-26 @ 10:13:53
URL: http://moasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0