14 juni

hej.
kom nyss hem ifrån min kusin, som hade födelsedagskalas ::))

igår så var jag och amanda hemma hela dagen, åkte till mcdonalds en stund och så köpte vi godis ( på maxi ;d),
vid elva tiden så åkte vi till josefinus sen sså träffade vi malin också så stack vi på fest på norr, lite halv segt, men det funkade <:  , sov hos amanda i natt, åkte hem vid elva ungefär i morse och sen åkte la´familia till kusinerna.

i morgon är det avslutning middag i skolan på kvällen, mysigt <:
- nu måste jag fixa mina naglar, <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<=

Kommentarer
Postat av: Matilda Dahl!

Söt header!



Titta gärna in på min blogg och svara på dagens fråga :)!



Kram Matilda !

2009-06-15 @ 22:54:52
URL: http://maatildadahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0