nittionio

1. Fullständigt namn? - anna rebecca franzen
2. Exakt ålder? - jag orkar inte räkna, men jag fyller 16år i november
3. Vart bor du? - utanför växjö
4. Bor tillsammans med? - mamma pappa&lillasyster
5. Husdjur? -
6. Färg på ditt hus? - rött
7. När är du född? - 21 november
8. Klass? - ska börja ettan på gymnasiet till hösten
9. Vilket år tar du studenten? - 2012, kanske det blir (?)
10. Något jobb? - nje
11. När ska du sova ikväll? - när ? när jag ätit en massa godis och kollat klart på en skräck film
13. Duschat idag? - ja.
14. Kramat någon idag? - ja
15. Pussat någon idag? - nje
16. Vad har du ätit? - frukost- pizza-tacos-godis
17. Dagens klädsel? - först tights och en lång tröja, sen ett linne och skjorts
19. Dagens bästa? -  7up och hallon
20. Dagens roligaste? - olivia måste det bli
21. Har du många vänner? - ja, mkt bra mkt bra
22. Hur många har du kysst? - vet seriöst inte
23. Vem kramade du senast? - mamma
24. Hur många vill du ha sex med? -
25. Hur många har varit otrogna mot dig? -
27. Har du pojk-/flickvän? - nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? - emma
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - jag med =D, från amanda.


HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN:

31. Saknat någon? - jao
32. Ångrat något? - jao
33. Ljugit? - det kanske
34. Svikit någon? - det vet jag faktiskt inte
37. Haft sex? -  nej
38. Gråtit? - ja
39. Skrattat? - ja
40. Slagits? nej

SENASTE:

41. Personen du tänkte på? - amanda
42. Personen du kysste? - carl
43. Gången du spydde? - hos simon :(
44. Gången du grät? - kommer inte ihåg
45. Pizzan du åt? - i dag
46. Gången du var i göteborg? - med skolan, ngn dag innan skolavslutningen
47. Gången du var i stockholm? - i sommras med amanda


ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? - vitt
52. Hund eller katt? - hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - beror på humöret, men ut och festa
54. Tv-spel eller datorspel? - haha, inget
55. Singel eller upptagen? - jag vet inte
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - haha
58. Ragga eller bli uppraggad? - hm,
59. Big brother eller paradise hotel? - paradise hotel
60. Svart hår eller blont? - blont
61. Blåa ögon eller bruna? - blå ( jag har blå, hah)
62. Choklad eller lakrits? - choklad
63. Göteborg eller stockholm? -  stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - höger
65. Coca cola eller fanta? - cocacola.
66. Pizza eller kebab? - pizza
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - båda
69. Leva eller dö? - leva


ANTAL:
70. Personer du älskar? - många.
71. Personer du hatar? - haha, ett par.
72. Personer som sagt att dom älskar dig? - ett par.
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - 4 ca
74. Glassar du ätit på en dag? - många.
75. Festivaler du ska på nästa år? - jag vet inte det nu.
76. Gånger du haft minnesluckor? - noll
77. Piercingar har du? - tre.. i öronen
78. Personer du saknar just nu? - ingen, typ.
79. Gånger ditt hjärta brustit? - inte många.


VEM:
80. Vill du kyssa nu? -
81. Ska du träffa imorgon? - kanske carl.
82. Sjöng du senast för? - min syster tror jag
83. Hade du senast en msnkonversation med? - ida.
84. Spelade du tv-spel med senast? - ojdå, det var ett tag sen så jag vet inte ;d
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - haha, jag vet faktiskt inte.
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - elias.
87. Förtjänar att dö? -
89. Vill du sova brevid inatt? - amanda, för hon snarkar så sött.


VAD:


90. Gör dig glad? - familj, vänner, musik . . .
91. Gör dig ledsen? - döden,.. blablabla
92. Vad vill du helst göra nu? -  kasta bort min förkyldning
93. Önskar du att du slapp göra? -  börja gymnasiet utan att veta vilka som börjar i min klass.
94. Vill du ha nu? - trådlöst intrenet, en stor pool, en resa och en jedra massa pengar!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - jag vet inte, det är ett tag till.
96. Längtar du till? - hm, ja det vet jag inte.
97. Har du för frisyr just nu? - nersläppt, alltihopa
98. Ångrar du i ditt liv? -  man borde inte ångra saker så jag vet inte <:
99. Är det bästa som har hänt dig? - en massa.

Kommentarer
Postat av: Jennifer o Anna

Rolig lista ^^

2009-07-25 @ 22:35:25
URL: http://knottotott.blogg.se/
Postat av: Joakim

gillar din blogg!!:) kolla gärna in bloggpojken:)

http://joakimtorndahl.blogg.se

2009-07-25 @ 23:47:50
URL: http://joakimtorndahl.blogg.se/
Postat av: filippa

sv; :)

haft en bra dag sötnos? (:

2009-07-26 @ 10:06:19
URL: http://filippaan.blogg.se/
Postat av: louise

sv; jodå, dt är ganska bra.. är lite förkyld bara

2009-07-26 @ 17:26:29
URL: http://louisetroedsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0