29.

HEJHEJHALLÅ.
förlåt för dålig uppdatering, men jag mådde sjukt dåligt igår så jag stack hem ifrån jobbet och orkade inte blogga.
men dagen innan, alltså i tisdags så jobbade jag, sen träffade jag på olivia och gick på stan fram&tillbaka med henne, träffade amanda och efter ngn timme så drog vi tre på förfest hos ida, sen drog vi vidare och hamnade till slut hos robin där vi sov! vaknade igår och mådde så sjukligt dåligt, gick till jobbet och stannade i en timme sen drog jag hem och sov hela dagen tills mormor kom och jag fick god mat!

idag mår jag mycket bättre och har jobbat, ätit och sovit! i morgon är det fredag och helg TUSAN vad skönt! ska slänga in lite bilder snart, PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0