12.

HEJ finisar! hoppas att det är bra med er.

idag har jag varit en runda på stan med amanda, vi hämtade ut våra "kurs pengar" och mitt busskort, jag sprang in på gina tricot och föll för en transparant skjorta som nu hänger i min garderob!

Ibland tror jag att jag dör när jag är ute för att det måste vara minst hundra grader, men jag klagar inte för det är mycket bättre än att det är kallt!

Innan så ringde jag sofisen som jag saknar så galet mycket och vi hade såååå mycket att prata om och bestämmde oss för att snart ta och ses igen!

Nu ska jag dra mig neråt och äta mat! ha det bra ♥

haha, fan vad roligt vi har haft tillsammans och vilka sjukt saker vi kommit på.

Kommentarer
Postat av: sofie

saknar dig med som faan!! haha klart, det finns alltid något nytt rolig att hitta på , så jäkla härlig är du gumman:D<3 love you :)

2010-07-12 @ 22:35:00
URL: http://rainforrest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0