han ser ut som en smurf.

jag blev nyss sjukt trött, så jag gick och tvättade bort mitt smink och borstade mina tänder, sen så satte jag mig här och blev... inte trött längre, så jag tänkte att jag kunde blogga lite till, men vad tusan ska jag blogga om?
min fantasi är dålig och långa inlägg är jobbiga!?
kanske skulle man kunna skriva upp amandis alla strul, vilket skulle ta ett tag... skämt osido.
jag skulle behöva ett par nya jeans och så behöver jag klacka om mina klackskor, kanske något jag skulle kunna göra i morgon. just när man ska in till stan så är det så sjukt jobbigt att bo på landet, hallå... 25minuters buss, eller 15minuters bilåkning för att kunna komma in till stan, eller till skolan då tar det faktiskt 35minuter med buss!
jag skulle kunna skaffa mig en lägenhet, men jag vill inte bo helt ensam, vem ska jag då prata med?
vad skulle jag äta? och vem skulle tvätta mina kläder och se till så att kylskåpet alltid var fullt med alla saker jag vill ha?
vecka 43 ska vi i min klass praoua, kul att jag har hittat en prauplats (nej det har jag inte), så det blir väll att jag och alexander får jobba med vaktis... i en vecka :o!
haha nej aldrig, någonting måste man ju hitta, dock så skulle jag ha hittat något tills idag... senast. dumt!
vad tråkig jag är som skriver ett långt tråkigt inlägg när jag vet att det är det tråkigaste som finns att läsa, man hoppar ju bara över meningar hela hela tiden för att komma till det roliga, men jag är ledsen om ni har hoppat till varranan menig utan att komma till det roliga, men vem vet det kanske kommer en dag.
GODNATT
jag ska tvinga mig till att sova nu, jag har ju ändå inget bättre för mig ;(
♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0