19.

hejhejhejehejehejehej!
äntligen så är det jullov.

efter jul avslutningen igår så drog jag amandis, linda, sofie, hanna, alexander och becci till askelyckan.
becci och hanna stack hem tidigt, men vi andra stannade kvar i en och en halv timme ungefär.
på kvällen så blev det förfest hos ida med olivia, amandis och linda sen gick vi vidare till vidar på fest.
kul kväll, och så tog vi taxi hem och så sov jag och linda hos amandis.
amandis väckte oss med frukost på sängen och vid tolvtiden kom pappa och hämtade mig på gvg så hyrde vi filmer! nu har jag precis städat en massa och duschat, så jag ska nog sätta mig vid tv:n med en chipspåse hih.



sofie och jag.
amanda och sofie.
linda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0