han är känslomässigt störd, egoistisk och kall.

HÄR kommer bilder som jag inte visat! (mobil bilder)

första gången på sommarlovet jag träffade sofie, början utav augusti!

(dagen efter första bilden) det var en utav k-o dagarna och vi åkte in till stan för att festa!

under en hel vecka befann jag mig i norrland! (längsta veckan i helan mitt liv)

en fest vid spetsamossen, jag och sofie.

umgicks med philip och alle en dag/natt och dem hängde upp bosse!

linda hittade en liten maskin och va söt.

gick på halloween fest på höstlovet med sofie, felizia och frida och hade en grym kväll!

bild från i lördags då det också va halloween fest, sofie va... söt..

amanda va iallafall en söt kanin ( samma fest som bilden ovan!)

bild från samma kväll, felizia va en söt kisse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0