en bästavänn.

en bästavänn är en som du amanda.
du är världens finaste amanda och världens bästa.
du är en sån vänn som alla borde ha, men som just jag fick.
att ha dig som vänn är så otroligt underbart, inte bara för att vi har kul ihop, utan även för att vi förstår varandra så sjukt bra. det är vi, du och jag, det har det alltid varit ( sen sexan iaf innan vi hatade varandra) och det kommer alltid att vara vi.
jag saknar att inte ha dig här hemma i sverige - i växjö, jag saknar att inte kunna ses varje dag och att inte kunna ge varandra dem där blickarna som vi förstår så väl utan att säga något, jag saknar att inte kunna krama dig när jag känner mig dålig eller ledsen, jag saknar alla sjuka saker vi gjort tillsammans. du betyder så mycket för mig, och jag skulle inte känna mig hel utan dig. för dig skulle jag kunna göra allting. ♥
jag älskar dig!

vad coola vi var sommaren 08.


Kommentarer
Postat av: korv med bröd

hoho, jag älskar dig med gumman! (efter jag hatade dig) :D <3

2010-03-06 @ 06:06:37
Postat av: rebecca

svar till korv med bröd: vem är du?

miT eller ;d?

2010-03-06 @ 07:52:24
URL: http://franzenrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0