15.

HEJ.
varit på kursen idag, sjukt skönt att amanda är med så att jag inte behövde sätta på blöja på någon annan, mata någon annan eller borta tänderna på någon annan (härligt kurs,va).
Efter kursen drog vi ner till stan, träffade linda och fixade våra naglar på center nails (tror det heter så) och så åt vi mat. Jag har beställt klipptid, så nu blir det page och blondare slingor, me like.
När vi skulle dra hem så övningskörde jag en bit, apkul. Pappa kom hem med ett par vita converse och jag blev kalas glad och dem sitter på mina fötter nu, hihi.

vi hörs sen, jag måste gå en runda PUSS.

Kommentarer
Postat av: ida

sv:

Okej jag ska kolla tider och så på torsdag. Blir nog efter 12 iaf. :) beror på vädret när det blir men jag hör av mig :)

2010-06-15 @ 17:07:37
URL: http://idasfoton.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0