10.

HEJ!
i går var jag och grattade fyra stycken som tog studenten och så var jag på en studentfest, där jag fotade över 800 bilder och hade jätte trevligt! Idag känner man av att man hade kul igår och mina ögon går snart i kors, men jag kan inte somna förens jag tittat igenom alla bilder jag tog i går!

idag hade jag sovmorgon och bara två lektioner, slutade tidigt och drog ner på stan där jag hittade en aptuff tröja. nu ska jag titta igenom bilderna som sagt och sen sova lite, puss.

lovisa, en av alla bilder jag tog igår. ♥

Kommentarer
Postat av: filippa

Nu har jag en veckans blogg,

så om du vill vara med så kan du anmäla dig nu!

Hoppas det blir intressant.

KRAMAR! :)

2010-06-10 @ 17:08:52
URL: http://filippaduuvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0