tiomiljoner frågor.

jag snodde lite frågor från bästis blogg. ♥

- Fyra frågor om förhållanden
är du singel? - jao.

tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - ibland

hur många har du varit kär i? - noll.

är du kär just nu? - nej.


- Tio frågor om dig själv

namn? -  rebecca.

när fyller du år? - 21 november

några piercingar? -  öronen.

vad har du på dig just nu? - stor tröja.

vilken årstid är bäst? - sommar.

hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - emh, frukost på sängen... av amandis!

vad tycker du mest om hos dig själv? - jag vet inte.

vad är du bra på? - att vara kompis med amandisss.

vem älskar du mest på denna jorden? - familjen!!

sover du hellre själv än tillsammans med någon? - tillsammans med någon!



- 10 frågor om dina vänner

vem vet allt om dig? - amanda!

vem är den roligaste av dina vänner? - amanda & lovisa.

vem är snyggast av dina vänner? - ami :DDDDDDDd

vem är mest partyprisse? - amanda, måste det bli!

vem är den du helst har filmkväll med? - amanda.

vem av dina vänner är mest "evil"? -amanda, ni ska bara höra henne!


- 10 Frågor om din familj

vem står dig närmast? - mamma&lillasyster.

har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - jao!

vem är farligast i din familj? - lillasyster skulle jag tro.

vem ser roligast ut i din familj? - haha.

vem är coolast? -  jag... haha, nej

har ni något husdjur? - nej, och tacka gud för det!

vem har du mest gemensamt med? - lillasyster.

vem står för underhållningen? - olika hela tiden hihi.

vem sover du oftast med? -  lillasyster.

roligaste kvällen med familjen? - det finns en massa kul!

10 frågor om idag
vad har du gjort? - åkt skridskor, varit hos mormor och suttit här.

vad ska du göra nu? - pratar klart med amanda sen sova!

har du gjort något dåligt idag? - varit dum mot lillan.

vad har du ätit idag? - mat, glass och godis.

har du duschat idag? - jao.

är du trött nu? - ah.

vad händer i morgon ? - jag ska följa med amandis när hon klipper sig, sen ska jag träffa linda och kanske sofie sen ska jag nog på bio med amandis och kanske sova hos henne.

går du i skolan? - mja.

har du varit i skolan idag? - neje.

TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? - amandiiiiisss.

Vem ringde du senast?  - mamma.

Vem sms:a till dig senast? - amandis

Vem sms:a du till senast? - amandis


- FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - kanske tre minutersen.

Hur länge sen var det du träffa din farsa? - samma.


- ÖVRIGT

Gillar du punk? -  nje.

Har du sminkat dig idag? - nej.


MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? -  nej.

är ditt favoritband/artist? -  ehm, jag vet inte det är så sjukt blandat.


- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? -  ja.

Har du fler än 3 jeans? - ja.

Har du fler än 5 tröjor? - ja.



OCH HÅR

Använder du mascara? -  ja.

Använder du wax? -  nej.

Använder du ögonskugga? - inte ofta men ibland.

Använder du kajal? -  nej.

Använder du hårspray? -  inte ofta! ( så mycket som du tog nu amanda, så mycket har jag aldrig tagit, hehe)

Använder du volymspray? - nej.

Andänder du mousse? -   ah.

Använder du deodorant? -  ja!

Använder du skinspray? -  nej.

Använder du parfym? -  mja.

Använder du läppglans/läppstift? - ibland.

Använder du brunkräm? - nej!

Använder du rouge? - ah.

Uppsatt hår eller hängande? - olika hela tiden.

plattar/lockar du håret varje dag? - nej.

Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - neje, heh.



KÄRLEK
Är du kär just nu? -  nej.

Har du kysst någon idag? -  nej.

Har du ett förhållande? - nej.

Är du romantisk? -  jag vet inte.

Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - neje.

Vad hette din första flickvän/pojkvän? -  joel, när vi var super små.

Hur länge höll det?  -  jag vet inte.

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? -  jag vill ha ett förhållande.

Har du varit tillsammans med två samtidigt? -  nej.

Vem sov du senast bredvid? -  lillasyster

Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - det tar vi inte här.

Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? - nej.

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - runt 20 år kanske.

Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? -  haha, nej.

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - neje.

Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - ehm, jag vet inte det blir ju olika när man vet personligheten.
men enkla killar för det mesta tror jag.

- ANNAT

Hur mår du just nu? - great!

Har du piercat dig? - nej.

Är du hungrig nu? - nej.

Vad är klockan nu just nu? -  22:11

Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0