we try, try and try.

 

 

Hur har året 2010 varit för dig? bra, jätte bra faktiskt!

Bättre än förra året? ja, jag tror det!
Har du träffat några nya vänner? ja-a.
Har du någonting du aldrig kommer glömma från 2010? haha ja!!!!1
Har du flyttat under år 2010? näe
Har du hittat en ny låt som du älskar? ja, flera låtar, olika tillfällen.

Har du druckit alkohol? ja, det har jag.
Har du rökt? mm
Har du kysst en främling? mja.

 

KÄRLEK 2010


Hur har din kärlek varit 2010? jag vet inte hur jag ska beskriva det.
Har du varit kär? nej!
Har du sagt jag älskar dig till någon? nej, bara vänner och familj!
Har någon sagt jag älskar dig till dig? vänner och familj, ja!
Har du haft sex någon gång under året? ja! 
Har du haft ett hemligt förhållande? hemligt ja, men inte förhållande.

 

SORG&HÄMND 2010


Har någon i din närhet tagit självmord? näe
Har någon i din släkt avlidit? näe
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? näe, skallade sofie lite bara, ingen fara!
Har du varit i slagsmål? näe-e

 

PERSONLIGT 2010


Har du gjort någonting du ångrar? det har jag säkert gjort.
Isåfall vad? -
Har du skämt ut dig? ja-a 
Har du varit ute en hel natt? ja
Har du blivit tagen av polisen? näe
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? ja
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? ja

 

VÄNSKAP 2010

Har du vänner? ja-a, världens finaste har jag till och med! 
Har du förlorat en vän? näe.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? näe, tror jag inte.
Har du gått bakom ryggen på en vän? näeee-e
Har du ljugit för en bästavän? aldrig
Har du killkompisar? japp


Kommentarer
Postat av: sofie

jo min näsa är helt sne... fin vän!

2010-12-23 @ 22:51:07
URL: http://sofiegustavsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0