lista från felizia.

1.Vad/vem fick dig att skratta idag? sofie, amanda, linda och becca stod för den delen! 
2. Vad gjorde du 8.00 imorse? satt i bilen på väg till bussen
3. Vad gjorde du för 30 min sen? duschade
4. Vad hände dig 1993? jag föddes, jag va söt då
6. Tre ord varför du sist spydde? för mycket dricka 
7. Vilken färg är din hårborste? svart
8. Vad köpte du sist? mat från sibylla
9. Vad fick du senast i present? pengar tror jag.
10. Vilken färg är din dörr? vit
11. Var förvarar du dina pengar? i min plånbok och under mattan
12. Hur var vädret igår? as kallt
13. Vart kramades du sist? skolan
14. Vad ser du fram emot? jullovet och nyår, sen sommaren och fylla arton(!!!!)
15. Vad är 15? en siffra 
16. Vilken skostorlek har du? ibland 34, ibland 35 och ibland 36.
17. Vill du klippa dig? säger som felizia, näe, men det behövs
18. Är du över 25? näe-e
19. Pratar du mycket? ja, det blir endel  
20. Kollar du på O.C.? näe-e
21. Har ditt namn ett "x" i det? nej.
22. Känner du någon som heter Steve? hihi, nej 
23. Hittar du på egna ord? kan hända att jag gör det när jag är för mycket med amanda eller sofie.
25. Är du en typiskt svartsjuk person? näe, eller lite kanske, jo det är jag nog förresten 
26. Vad har du för mobil? en sony ericsson
27. Vem ringde dig sist? pappa
28. Biter du på naglarna? näe
29. Har du lockigt hår? när det blir blött är det lockigt
30. Vilken konsert ska du på härnäst? det vet jag inte
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? säger även här som felizia, att jag har nog inga dåliga personer i mitt liv just nu.
32. Hur många gånger har du svurit idag? jag vet inte, jag brukar inte räkna de juuu
33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta? (hahahah, för felizias svar) jag säger så mycket hela tiden, så jag vet inte!
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? näe
35. Ska du jobba imorgon? näe-e
36. Vilket djur är du mest lik? jag är inte lik något djur, hatar djur
37. Vad borde du göra nu? ringa ett samtal
38. Har du något smeknamn? becca, becci, bubu, beccis
39. Sover du mycket? ja-a, men inte fööör mycket.
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? karlsson på taket!!!!
41. Vad ska du göra på lördag?
jag vet inte det ännu
42. När var du ute sist? för två timmar sen kanske.
43. Har du gråtit idag? näe-e
44. Är du en glad person? ja-a, kan blir riktigt mensig ibland, men oftast glad!  
45. Har du roligt nu? nepp
46. Vad äter du helst? allt som är gott
47. Vem var du med sist? amanda 
48. Vad heter din mamma? caroline
49. Vilken ögonfärg har du? blå
50. Tycker du om någon just nu? nje
51: Favorit djur? (felizias för för mesigt) JAG HATAR DJUR!
52: Favorit plats? någonstans där jag är med alla jag tycker om.
53: Har du någon bästa vän? ja
54: Vad heter han/hon? amanda, sofie och lovisa
55: Erat bästa minne tillsammans? har en massa fina minnen med alla tre!
56: Skulle du kunna dö för han/henne? jag vill inte döööööö
57: Vad skulle du gjort om han/hon inte fanns kvar på jorden? skjutit någon med en bazzoka! näe, men usch, vill inte tänka så.
58: vad betyder han/hon för dig? huuuuuur mycket som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0