99.

1. Fullständigt namn? - anna rebecca franzen
2. Exakt ålder? - sjutton
3. Vart bor du? - utanför växjö
4. Bor tillsammans med? - mamma pappa och lillasyster
5. Husdjur? - hatar djur, alla djur.
6. Färg på ditt hus? - rött
7. När är du född? - 21 november
8. Klass? - går tvåan på kungsmad.
9. Vilket år tar du studenten? - 2012
10. Något jobb? - ja, på maxi
11. När ska du sova ikväll? - när jag blir trött
13. Duschat idag? - ja
14. Kramat någon idag? - ja
15. Pussat någon idag? - ja
16. Vad har du ätit? - frukost, godis och mat
17. Dagens klädsel? - tjocka strumpor och en gosig tröja
19. Dagens bästa? - sofie
20. Dagens roligaste? - sofie, ännu en gång
21. Har du många vänner? - ja, världens finaste har jag med
22. Hur många har du kysst? - tio tusen
23. Vem kramade du senast? - sofie
24. Hur många vill du ha sex med? en miljon
25. Hur många har varit otrogna mot dig? noll
27. Har du pojk-/flickvän? - näe
28. Vem pratade du med i telefon senast? - felizia (pusspusspuss&kram)
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - de va från christoffer.


HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN:

31. Saknat någon? - ja
32. Ångrat något? - näe, inte något speciellt
33. Ljugit? -tror jag inte, jag ljuger helst inte 
34. Svikit någon? - hoppas jag inte
37. Haft sex? -  ja
38. Gråtit? - nej
39. Skrattat? - ja
40. Slagits? nej

SENASTE:

41. Personen du tänkte på? -
42. Personen du kysste? - christoffer
43. Gången du spydde? - kommer inte ihåg
44. Gången du grät? - kommer jag inte heller ihåg
45. Pizzan du åt? - förra helgen
46. Gången du var i göteborg? - de va längesen, så de kommer jag nog inte ihåg
47. Gången du var i stockholm? - de va också längesen.


ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? - svart
52. Hund eller katt? - inget av de
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - ferre
54. Tv-spel eller datorspel? -ingenting
55. Singel eller upptagen? - jag ha det bra som jag har det nu, tror jag
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - inget
58. Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad
59. Big brother eller paradise hotel? - paradise hotel
60. Svart hår eller blont? - blont
61. Blåa ögon eller bruna? - båda är fina
62. Choklad eller lakrits? - choklad
63. Göteborg eller stockholm? -  stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - höger
65. Coca cola eller fanta? - cocacola.
66. Pizza eller kebab? - pizza
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - båda
69. Leva eller dö? - leva


ANTAL:
70. Personer du älskar? - familj och vänner, kan inte ge ett antal
71. Personer du hatar? - hatar nog ingen just nu,glad chey
72. Personer som sagt att dom älskar dig? - men inte räknar jag det
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - jaaaa, jag vet inte
74. Glassar du ätit på en dag? - har inte ätit glass på länge, så jag vet inte, sju kanske!?
75. Festivaler du ska på nästa år? - jag vet inte, en eller noll
76. Gånger du haft minnesluckor? - :(
77. Piercingar har du? - i öronen bara, tre
78. Personer du saknar just nu? - noll
79. Gånger ditt hjärta brustit? - brustit, noll


VEM:
80. Vill du kyssa nu? - 
81. Ska du träffa imorgon? - jag vet inte
82. Sjöng du senast för? - sofie tror jag
83. Hade du senast en msnkonversation med? - soffe
84. Spelade du tv-spel med senast? - spelade fifa med peno och erik för ett bra tagsen.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - jag vet inte riktigt
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - 
87. Förtjänar att dö? - 
89. Vill du sova brevid inatt? - bajschristoffer


VAD:


90. Gör dig glad? - min fina familj och mina lika fina vänner
91. Gör dig ledsen? - döden, de är lite hemskt! och dumma människor
92. Vad vill du helst göra nu? -  festa
93. Önskar du att du slapp göra? -  platta håret, hahah
94. Vill du ha nu? -  massa pengar skulle vara skönt
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - fyllde nyss år ju, önskar mig ingenting förtillfället!
96. Längtar du till? - åhå, sommaren
97. Har du för frisyr just nu? - tofs
98. Ångrar du i ditt liv? - inte allt  för mycket faktiskt 
99. Är det bästa som har hänt dig? - att jag träffat mina vänner, som alltid finns för en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0