varje ord verkar ha handlat om dig.

att ha dig som vän är det bästa för mig, att du betyder allt för mig vet du och att jag älskar dig mer än tio varv runt jorden fram och tillbaka, vet du också! alla borde ha en som dig, en lika bra och fin vän, som jag har. ♥


alla sjuka saker vi gör och alla gånger vi skrattar så vi viker oss dubbelt och inte få fram ord, kan va det roligaste jag vet! att det är du och ingen annan jag delar allt med gör det ännu bättre, för vem vill inte höra på dina knäppa kommentarer och dina pms problem?!

att jag alltid vill att vi ska sitta ihop som vi gör är kanske inte så konstigt eftersom att vi passar så bra ihop som vänner, vi är för lika varandra ibland till och med! vad som än händer så vill jag att du ska veta att jag finns för dig och att jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: kladdkaka eller ostkaka

aw lille belze, så fin är du. Du är min bästa kompis och du kommer alltid få vara med när jag har pms.

Jag älskar dig bexibobo :D

2010-08-24 @ 23:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0