nevnarien.blogg.se

wow.
den tjejen gjorde verkligen min dag.
jag addade henne på msn igår, och har väntat på att hon ska logga in, så kollade jag min msn idag och såg att hon var inne och så frågade jag lite frågor till henne om mitt kameraintresse och saker innom mitt fotande och elin verkar vara hur snäll som helst.
hoppas att man en dag blir lika duktig som henne på att fotografera, hon är verkligen en förebild!
åh vad glad jag blev att hon svarade och var så snäll och när jag fråga vad hon tyckte om mina bilder så sa hon att dem var jätte fina! :D



en bild på lillasyster.

Kommentarer
Postat av: ellinore

Hej!



Jag älskar din blogg söta du, jag har en fråga...



Du skulle inte vilja "höstfota" mig någon dag?

Jag har ingen som har tid att göra det..

Och jag vill inte sätta min kamera i vem som helsts hand...



Tack för en super mysig blogg,

kram ellie <:

2009-10-28 @ 22:34:17
URL: http://elliieljungdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0