svaren från frågestunden

- hur gammal är du?
jag är 15år, fast jag fyller 16år i november så man kan säga att jag är 16år ;d

- vad gör du på fritiden?
då är jag med mina vänner,bloggar och fotar.

- Varför började du blogga?
det gjorde jag för att jag kollade jätte mycket på bloggar och sen så blev jag själv sugen på en blogg för att förmedla det jag ville och se hur ångt man kan gå.

- Vilket är ditt favorit plagg?
mitt egna? Det är nog mina cheepmonday jeans.

- Vilket kommer bli ditt nästa inköp?
ett svart/grå/glå  linne, hoppas jag på om det finns kvar på gina.

- Hur kom du på idén att börja blogga? eller vem gav dig idén?
den idén fick jag nog utav alla bloggar som jag ett tag läste.

- Hur länge har du bloggat?
just denna bloggen startade jag den 13maj, men jag hade en annan blogg innan den, så snart har jag som totalt bloggat i ett år.

-Hur gammal är du?
vi säger 16år ;d

-skönhetstips?
jag har tyvärr inga, men för att hålla ansiktet rent så är det viktigt att tvätta det varje kväll, äta frukt och vara ute.

-Favoritgodis?
nappar tror jag, eller nej, sura döskallar, eller tuttifrutti .. .

-favoritårstid?
sommar och våren, sommaren mest!

-det bästa med att blogga?
kommentarer och en hög statistik.

-tre saker du älskar mest i livet?
min familj, mina vänner, sommar (?)

-om du var ett djur, vilket skulle du vilja vara då?
delfin, för dem är så tuffa.

-vad vill du bli när du blir stor?
fotograf. min högsta dröm skulle vara att jobba på en tidning som fotograf.

-vart bor du?
lite utanför växjö

-har du några djur?
nej.

-vilken sko storlek har du?
35-36 (a)

- hur kom det sig att du skapade en ny blogg?
jo för att min förra hackade sig helahela tiden och vissa inlägg kom inte ens upp, och då blev jag lite trött på det och skaffade mig en ny :)

- vad vill du bli när du bli stor?
som jag sa innan- fotograf.
men min dröm skulle vara att jobba på en tidning som fotograf.

Kommentarer
Postat av: othilia

haha, lika som mig samma sko storlek, 35 & 36, haha! :D

jag vill också jobba på en tidning som fotograf, haha :):),

2009-05-17 @ 19:52:44
URL: http://othilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0