21 augusti

hej.
jag åkte hem ifrån skoan idag pga huvudvärk.
och nyss, precis för ca 3 minutersen så fick jag ett samtal i från en annan skola, dem har en ledig plats till mig, och jag kan börja redan på tisdag.
ja trivs inte där jag går nu, på john bauer.
jag går dit med en klump i magen varje dag, och det känns verkligen inte bra.
och ja, jag vet att man måste ge allt en chans, men jag kan inte.
jag känner mig ensam och har inget sug eller ork att bry mig om skolan, vilket inte alls är bra!
så nu kan jag då byta ifrån it/media till media, men tänk om det känns likadant där?
då måste man ju bita ihop och ta dag för dag och tänka positivt,
det måste jag göra nu också på jb, men det funkar inte, och det är jag så ledsen över eftersom att jag har velat gå på jb så länge, och därför är det synd att det inte känns rätt, inte ens 10procent.

                     



Kommentarer
Postat av: emmy

ärligt talat så gillar ja de inte heller speciellt mkt. / emmy

2009-08-21 @ 15:04:03
URL: http://emmye.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0